Over mij

Susanne Reniers - de Wijs

Supera administraties is in 2022 opgericht, omdat ik destijds besloten heb om als ZZP-er verder te gaan.  Ik heb inmiddels ruime ervaring in de administratieve dienstverlening en de laatste jaren heb ik me gespecialiseerd in de salaris- en HR-administratie. Het verzorgen van de salaris -en personeelsadministratie is mijn “administratieve passie” gebleken die ik graag wil inzetten voor andere ondernemers. 

Waar staat Supera voor? De naam is een samenvoeging van de voornamen van mijzelf, mijn man en mijn zoon. Zo simpel is het. Administraties heb ik eraan toegevoegd, omdat de handelsnaam Supera al bestond. En omdat ik mij natuurlijk bezig houdt met administraties. Ook dat is simpel. Supera is in het Spaans ook een vervoeging van het werkwoord superar. De vertaling hiervan in het Nederlands is overtreffen, voorbijstreven, overwinnen, afronden en afmaken. Het is dat je het weet. Het zegt wel wat over mijn kwaliteit van dienstverlening. 

Persoonlijke benadering, goede communicatie en kwaliteit leveren zijn voor mij belangrijk. Verder kan ik me goed inleven in de wensen van de klant en zo met je meedenken.  Door mijn kennis up-to-date te houden en me volledig te focussen op salaris- en personeelsadministratie (of HR-administratie) kan ik een belangrijke bijdrage leveren aan de kwaliteit van jouw salaris -en personeelsadministratie.  Elke ondernemer wil uiteindelijk tevreden werknemers in dienst hebben (en houden). Daarnaast heb je als werkgever de wettelijke plicht een goede administratie te voeren. Aan mij heb je een betrouwbare partner.  O ja, en afspraken kom ik altijd na! 

Bij Supera administraties is er  sprake van korte lijnen, omdat Supera administraties maar uit één medewerker bestaat en je dus maar één contactpersoon hebt. Wel zo prettig toch?  Ik ben NIRPA gecertificeerd en sta ingeschreven in het Register Payroll Professional (RPP).

Kortom, ik ontzorg je graag bij de uitvoering van jouw salaris- en/of HR-administratie. Spreken we elkaar snel?